Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Promocja programu

W tym miejscu znajdziesz zasady komunikacji marki Fundusze Europejskie oraz materiały niezbędne do właściwego oznaczania realizowanych projektów.

Zapoznałeś się z dokumentami, ale chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do skorzystania z bazy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (FAQ) dotyczących obowiązków w zakresie komunikacji i zwiększania widoczności wsparcia z Funduszy Europejskich.

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji Funduszy Europejskich określa co, do kogo, w jaki sposób i na jakich zasadach będziemy komunikować w zakresie funduszy Unii Europejskiej na lata 2021-2027. Dokument stanowi podstawę działań informacyjnych i promocyjnych instytucji, które odpowiadają za wykorzystanie środków unijnych wraz ze środkami krajowymi w Polsce.

Konsultacje Strategii trwały do 27 sierpnia 2021 r. 

Zgłoszone uwagi zostały zebrane w załączonej tabeli (XLS 219 KB)

Dokument do pobrania:

Wytyczne dotyczące wypełniania zobowiązań w zakresie komunikacji i widoczności odnośnie wsparcia z UE w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021–2027

Celem wytycznych jest zapewnienie stosowania ujednoliconych warunków i procedur dotyczących wypełniania zobowiązań w zakresie widoczności, przejrzystości i komunikacji, w tym działań informacyjnych i promocyjnych, na temat otrzymanej pomocy (dofinansowaniu) ze środków EFMRA, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa.

Dokument do pobrania:

Księga wizualizacji

Księga zawiera zasady konstruowania i stosowania znaku marki Fundusze Europejskie, znaku barw RP, UE. Znajdziesz w niej także wskazówki jak budować layout materiałów informacyjnych oraz promocyjnych w oparciu o motyw i element przewodni marki.

Dokumenty do pobrania:

Kreacje do pobrania: